Za vozila čiji su motori prešli 60 000 km odnosno vozila kojima su oslabile performanse motora, nejednak prazni hod ili imaju loš odaziv na papučicu gasa preporučamo provesti proceduru provjere i čišćenja injektora za urizgavanje goriva.
Iskustva pokazuju da se na injektorima kroz eksploataciju vozila nakupljaju ostaci goriva, posebice nečistoća a koje s vremenom uzrokuju slabiji protok ( propusnost ) injektora te nepravilno raspršivanje goriva.U ekstremnim slučajevima brizgaljka odnosno injektor može potpuno otkazati ( blokirati ).
Nečisti ili oštećeni injektori za ubrizgavanje goriva dovode do sljedećih problema:
- smanjuju se performanse motora
- povećanje emisije štetnih plinova, neprolaznost na EKO-testu
- povećanje potrošnje goriva
- loš odaziv na gas i voznih svojstava uopće
- oštećenje senzora kisika ( lambde sonde )
- oštećenja katalizatora
- nepravilan rad motora
Kako loš rad motora može uzrokovati oštećenja motora i ispušnog sistema, te prekomjereno zagađivati okoliš potrebno ih je čistiti, a u tu svrhu ASNU je razvio potpuno automatski i računalom upravljani uređaj za provjeru i čišćenje injektora
www.asnu.com